wtorek, 1 lipca 2014

Na początek

Dzień dobry. Pierwszy post na blogu powinien być wstępem do tego wszystkiego co wydarzy się tu w przyszłości, dlatego w kilku zdaniach postaram się Wam przybliżyć mój pomysł na treści i informacje, które będą się tu pojawiały. Ale na początku wypada się przedstawić – nazywam się Marcin Adamczyk, zawodowo od kilkunastu lat jestem związany z branżą finansową. Większość tego czasu spędziłem jako etatowy pracownik dużych, bankowych korporacji, a od pewnego czasu prowadzę własną firmę zajmującą się doradztwem finansowym. Zawsze byłem związany ze sprzedażą, a ponieważ branża finansowa działa bardzo dynamicznie, dlatego miałem okazję dokładnego poznania specyfiki sprzedaży praktycznie wszystkich produktów i usług bankowych, mechanizmów zarządzania sprzedażą oraz różnorodnych kultur organizacyjnych. Sprzedawałem, zarządzałem, budowałem duże struktury sprzedażowe. Od wewnątrz poznałem funkcjonowanie bankowych sieci oddziałów, sprzedaży bezpośredniej, działów call center, współpracy z pośrednikami i wielu innych ogniw składających się na łańcuch sprzedaży produktów finansowych. Poznałem wszystkie blaski i cienie związane z pracą w bankowości, przeżyłem czasy dobrej koniunktury w branży, ale także lata kryzysu. Uczestniczyłem w procesie tworzenia nowego banku, przeżyłem także skomplikowany proces łączenia dwóch banków, ale przede wszystkim poznałem od środka zasady jakimi kierują się banki wobec klientów. I właśnie na tym ostatnim elemencie chciałbym się skupić umieszczając kolejne wpisy na tym blogu. Chciałbym, aby moje informacje ułatwiały Wam wybór banków i produktów bankowych, z których zamierzacie korzystać, dostarczały obiektywnej oceny analizowanych tematów, pokazywały co jest tylko marketingiem a co rzeczywiście może przynosić korzyści. Możecie się tu spodziewać recenzji produktów oraz poziomu obsługi w poszczególnych bankach. Chciałbym także, aby moje wpisy czasem rozśmieszały, ale przede wszystkim powodowały, że będziecie chcieli tu wracać. Będę także wdzięczny za zamieszczanie w komentarzach Waszych opinii i tu pewnie nikt nie powinien poczuć się zaskoczony, również tych pozytywnych J. Chętnie też poznam Wasze propozycje tematów, którymi uważacie, że warto się zająć. Zachęcam także do dzielenia się własnymi doświadczeniami z korzystania z usług poszczególnych banków i instytucji finansowych.

Na początek chyba wystarczy. Wkrótce pojawią się pierwsze wpisy. Może dodam jeszcze, że w prowadzeniu bloga będzie pomagało mi kilka osób. Jeżeli ktoś z Was chciałby do nas dołączyć to zapraszam do kontaktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz