poniedziałek, 10 grudnia 2018

Po przerwie


Mój blog obrósł grubą warstwą kurzu, pojawiło się na nim też kilka pajęczyn… Blisko półtora roku przerwy zrobiło swoje. Ale właśnie użyłem kilku detergentów, odświeżaczy, płynów regeneracyjnych i przywróciłem go do stanu używalności. Może jeszcze nie błyszczy z daleka i nie przyciąga wartościowymi treściami, ale o to zadbam w kolejnych tygodniach. Niestety – a może to dobrze – będzie trochę monotematycznie. Skupię się głównie na wszystkim co wiąże się z kredytami hipotecznymi, bo ta tematyka zajmuje ostatnio najwięcej czasu w moim życiu zawodowym. Mam nadzieję, że znajdziecie tu trochę praktycznych wskazówek, informacji o nowościach i najważniejszych zmianach na rynku. Liczę też na pytania i propozycje tematów, o których chcielibyście poczytać, a na które ja sam nie wpadnę. Oczywiście jak coś mnie podkusi albo sprowokuje, to od czasu do czasu napiszę też o czymś innym niż hipoteki. Ale to pewnie nie zdarzy się często. No dobrze, na dziś wystarczy. Zaglądajcie tu czasem – zapraszam.

4 komentarze:

  1. Powrót po latach można by powiedzieć. W temacie kredytów hipotecznych bardzo liczę na jakiś ciekawy artykuł, bo właśnie się do takiego przymierzam w niedługim czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliższy jest już na ukończeniu :) Wkrótce go wrzucę.

      Usuń
  2. Ruszaj dalej bo rzeczywiście bardzo dobrze wszystko co piszesz się czyta, na pewno nie jednej osobie pomogłaś w rozwiązywaniu wątpliwości finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Łączek18 września 2019 18:24

    Ja na pewno będę zaglądać tu częściej, bardzo ciekawy blog szczególnie temat o kredycie hipotecznym i zdolności kredytowej. Kiedyś miałam problem z tym, żeby w ogóle uzyskać kredyt. Spóźniłam się swego czasu ze spłatą raty i trafiłam na listę BIK. Bardzo potrzebowałam pożyczki na pilny wydatek. Na sowafinansowa.pl znalazłam ofertę pozyczki, zasugerowałam się porównywarką pożyczek. Dzisiaj już ją spłaciłam, nieduży procent i szybko udało się ją spłacić. Teraz myślę nad kredytem hipotecznym. Może fakt, że tak szybko spłaciłam pożyczkę będzie działał na moją korzyść.

    OdpowiedzUsuń